mandag 24. februar 2014

Silikon under muskel

Silikon under muskel

Brystforstrrelse -Dr Tomm Bjrke - Dagens silikonproteser har en indre kjerne med silikon som finnes i en fast form. Jeg har vrt p klinikken til etterkonsultasjon, men.

Hva er forskjellen p ta silikon over ellr under muskelen? Etter min brystoperasjon som jeg tok under muskelen, klarte jeg ikke gjre. Protese over muskelen (subglandulr) eller under muskelen (submuskulr)? Slik foregr en brystforstrrelse Det er ogs lettere plassere proteser med formstabilt silikoninnhold, skalte.

SILIKONPUPPER, hva sier dere guttermenn? - Sex - VG Nett Debatt

Det er mindre vondt og ta over muskelen enn under. Og amerikanske myndigheter sier at silikon er et meget stabilt stoff med antatt ubegrenset.

Side 3 - 0-9 og A-D - Kvinneguiden. Sex - VG Nett Debatt Skal legge silikonen UNDER muskel, s hper dette vil lse problemet du nevner om at man kjenner det faktiske innlegget. Aleris Nobel Klinikk Plassere brystprotesene over eller under den store brystmuskelen? Jeg tok selv silikon for snart 2 r siden, tok under muskelen, og jeg hadde ikke noe. Jeg var sykt forberedt p smertehelvete nr jeg tok silikon, men jeg hadde ikke.

Slik foregr en brystforstrrelse

Jeg tok 500 gram i hver pupp og la det under muskelen. Fr vel bare hpe at jeg blir en av. Da jeg skulle ta silikon var jeg veldig opptatt av at de ikke skulle bli for.

Brystforstrrelse med brystinnlegg brystprotese - Operasjon. S vidt jeg vet fr man kun under muskelen om man har veldig lite. Det kan ogs gi et mer naturlig resultat legge under muskelen. Er en brystforstrrelse med silikon noe for deg?

Skal forresten legge under muskelen, siden det blir mye penere og mer naturlig. Brystproteser (silikonpupper) Klinikk Arendal Under konsultasjonen planlegger dere sammen hvilken type protese man.

Over eller under muskelen? - Aleris Nobel Klinikk

Jeg tok silikon 16 januar i fjor p Colosseum klinikken i Oslo. Den store silikontrden - Off topic - Fitnessbloggen-forum 25. Jenter som nsker veldig store silikoninnlegg er i ftall, og de fleste av dem er tidlig i 20-rene, iflge Teres Medical. Plassering under muskelen gir et mer stabilt bryst p sikt (mindre heng).

Jeg fikk lagt inn 400cc under muskel. Svar p sprsml - silikon 1 26. Hvorvidt man velger en plassering under brystkjertelen men over muskelen.

Om det vil passe best for deg med plassere protesene over eller under muskel. Men har du under eller over muskel og hva slags profil?

Jeg opererte inn 280, silikon under muskelen 20. Er det ikke snn at man m vre 20 r for ta silikon? Jeg fikk fylt 325 ml silikon i hver pupp, det var max. Romerikes Blad - Jeg liker at de ikke ser helt ekte ut 4.

Jeg kommer aldri til g ut med hvor mye silikon jeg har. Nr jeg tok silikon frste gang spydde jeg p flyet p vei hjem.

Jeg fikk utfrt brystforstrring lrdag, for 4 dager siden. Silikon over muskelen, og er strlende fornyd med det. Men da, til sprsmlet mitt, hva syntes dere her inne om silikon? Jeg har selv tatt silikon under muskelen for 3 r siden, og p.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.