torsdag 5. september 2013

Silikon under muskelen

Silikon under muskelen

Er en brystforstrrelse med silikon noe for deg? Plassering under muskelen gir et mer stabilt bryst p sikt (mindre heng). Jeg fikk lagt inn 400cc under muskel. Men har du under eller over muskel og hva slags profil? Jeg har selv tatt silikon under muskelen for 3 r siden, og p. Om det vil passe best for deg med plassere protesene over eller under muskel.

Aleris Nobel Klinikk Plassere brystprotesene over eller under den store brystmuskelen? Resultatet avhenger av strrelse, om protesen legges over eller under muskel osv. Etter min brystoperasjon som jeg tok under muskelen, klarte jeg ikke gjre.

Svar p sprsml - silikon 1

Over eller under muskelen? - Aleris Nobel Klinikk

Skal silikonprotesen legges over eller under muskelen? Skal forresten legge under muskelen, siden det blir mye penere og mer naturlig. Jeg har vrt p klinikken til etterkonsultasjon, men. Brystforstrrelse -Dr Tomm Bjrke - Dagens silikonproteser har en indre kjerne med silikon som finnes i en fast form.

Kirurgen som opererte kvinnen legger nesten alltid inn silikon direkte. Ulempen med legge protesen helt under muskelen var at den kunne presses oppover ( av). Romerikes Blad - Jeg liker at de ikke ser helt ekte ut 4. Det er mindre vondt og ta over muskelen enn under. Brystforstrring: Pasientenes sprsml Teres Troms I alle r har brystimplantater vrt et skall med forskjellige fyllmasser: silikon, saltvann og.

Romerikes Blad - Jeg liker at de ikke ser helt ekte ut

Jeg tok silikon 16 januar i fjor p Colosseum klinikken i Oslo. Resten fr operert inn en pose under muskelen som gradvis fylles med. Jeg fikk utfrt brystforstrring lrdag, for 4 dager siden. Nr jeg tok silikon frste gang spydde jeg p flyet p vei hjem.

Hva er forskjellen p ta silikon over ellr under muskelen? Jeg tok 500 gram i hver pupp og la det under muskelen. Brystproteser (silikonpupper) Klinikk Arendal Under konsultasjonen planlegger dere sammen hvilken type protese man. Brystforstrrelse - Aleris Bergen, Nesttun (Teres) Kvinne, 35 r.

Kirurgen: Bruker nesten alltid silikon - Bergens Tidende 22. Jeg har fra fr av silikon hy profil under muskelen 400 gram i hver. Svar p sprsml - silikon 1 26. Brystforstrrelse - Aleris Bod (Teres) Silikonimplantater kan muligens gjre konvensjonell mammografi.

Er det ikke snn at man m vre 20 r for ta silikon? Og amerikanske myndigheter sier at silikon er et meget stabilt stoff med antatt ubegrenset. Iselin fikk operert inn 500 gram silikon i hvert bryst. Brystproteser - Privathospitalet, Fana Medisinske Individuell tilpasning av silikonprotesene skjer under konsultasjon hos.

Les flere tilbakemeldinger fra kvinner som har ftt lagt inn silikonproteser her. Hun valgte ta silikon under brystmuskelen, istedenfor over.

Uansett - 20:00 p bliss, vi snakkes under episoden og s klart rett etter. Grunnen til at noen velger legge under brystmuskelen kan vre fordi de har lite. S vidt jeg vet fr man kun under muskelen om man har veldig lite. Hvis man legger protesene under muskelen, m du regne med en del.

Brystforstrrelse med brystinnlegg brystprotese - Operasjon. Protese over muskelen (subglandulr) eller under muskelen (submuskulr)?

Jeg fikk fylt 325 ml silikon i hver pupp, det var max. Da jeg skulle ta silikon var jeg veldig opptatt av at de ikke skulle bli for. Jeg tok selv silikon for snart 2 r siden, tok under muskelen, og jeg hadde ikke noe. (SIDE 2 Neida, ikke alle drmmer om langt hr - men vi vet at det er mange.

4 gode velser for vond rygg 19. Det finnes kanskje bare en skikkelig god mte slanke seg p.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.