torsdag 6. juni 2013

Hoster opp grønne klumper

Hoster opp grønne klumper

Vi skiller mellom trrhoste og hoste med slim. Spr re-nese-halslegen - Det jeg n skal fram til er at jeg forsatt ikke har noen flelse i drvvel, dn ubehagelige klumpen er der fortsatt, hoster opp grnt slim hele dagen(har ikke hatt).

Jeg mrker ikke noget i halsen, men jeg hoster for at f de der klumper. Fargen p ekspektoratet kan variere fra hvitt eller blankt til gult, grnt eller rustfarget. Dersom du har grnn str, eller glaukom, er synsnerven skadet. Kuler og klumper Jeg er en gutt p 15 r som har merket at jeg har noen slags klumper under.

Galle -

Ildelugtende klumper i munden

Hosteheshet Hvis hoste og heshet varer mer enn 3 uker hos en person som tidligere ikke. Av og til fr jeg opp noen sm gul-grnne klumper. Sm, hvite puss -klumper i halsen - Kropp og helse - Kvinneguiden. Hvor kjper du billigst frukt og grnt?

Grntgrnligt slim: kroppen er i frd med at bekmpe en infektion. Galle - Dette gir kraftige smerter p hyre side verst i magen, og det kan strle ut mot ryggen og opp mot hyre skulder.

Slimhoste Slimhoste kalles ogs ls hoste eller produktiv hoste og skyldes for mye tykt slim i luftveiene. Hoste - Felleskatalogen Hoste er en meget kraftig og voldsom utnding, hvor man med stor kraft slynger. Bronkitt - Apotek 1 Ved akutt bronkitt blir slimhinnene i bronkiene betente og hovner opp.

Dersom hosten fles dypere, gjr deg kortpustet eller du hoster opp misfarget slim, er det. Denne seige vsken kan vre hvit, gul eller grnn og kommer opp. Ved bakteriell lungebetennelse kan slimet som hostes opp vre gulgrnt eller rustbrunt.

Hei jeg hoster noen ganger opp snne sm grnn-gul-gr klumper fra halsen. Men om du hoster opp gr greier er det ikke det samme, denne er. Vanlige symptomer er hoste, srhet og smerter i hals.

Slimhoste

Kremting og harking kan betraktes som tillp til hoste, men oppstr mer i halsen og. Oppspyttet er vanligvis blankt, men kan bli mer seigt og tyktflytende og f gulgrnn farge ved infeksjoner. Hvis det kiler i halsen eller det fles som du har ftt betennelse i nese eller i bihuler.

Slimet som hostes opp av lungene kan vre klart, pussholdig (gul-grnt) eller. Kraftig hoste i 10 mnd: Rett til legen.

Kreftsymptomene du skal ta alvorlig - NRK Livsstil - Tips, rd og innsikt 10. Jeg har hatt sm hvite klumper som sitter fast baki halsen fra tid til annen. Oppspytt Store medisinske leksikon Oppspytt, opphostet sekret fra de nedre luftveier.

Sykemelding: Ikke g p jobb med disse symptomene - Dinside helse 12. Ildelugtende klumper i munden Nu er jeg ogs begyndt at f en drlig smag i munden nr jeg hoster. Det er normalt at barn kaster opp nr de hoster.

Av den voksne befolkningen i Norge m begynne dagen med hoste opp slim. Dette frer til at luftveiene blir trange. Oppkast hos barn - Nettdoktor Hvorfor kaster barnet mitt opp?

Langvarig hoste av ukjent rsak skal alltid legeunderskes. Sarkoidose - Trrhoste og kortpustethet over lengre tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.